Tema: Re: 4K bla bla ?
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-12-13 01:10:04
1) Aš kažkada siunčiausi 700Mb filmą kelias dienas
2) Visi kas netingi kuria savo naujos kartos optinius diskus kuriuose
tie filmai tilps
3)10-15MB/s interneto greitis (grubiai tiek reik 100gb per dvi valandas
permest) yra visai realus
4) 4K iš esmės galima suspausti į kokius 20-30Gb su h264 ir vis dar
pateikti kaip normalią kokybę.
5) Pyzdinti filmai apskritai susikištu į kokius 5-10Gb (dabar pilną
1080p25 filmą sugeba sukišt į 1.5Gb taip, kad 95% atsitiktinių žiūrovų
nemato skirtumo). Technikos gamintojai, nė kiek neabejoju, kad supranta
jog piratinė medija irgi didina rinką.
6) Technikos gamintojams giliai px ar tu turėsi ką žiūrėt per tą texhniką.
7) Transliuotojai kuria 4K streamus, kurie sėkmingai vaikšto per normalų
greitą internetą ir sukišti į antžemines transliacijas.
8) Tą patį rašė, kai visi puolė pirkti 16:9 lcd telikus ir
demonstruodavo savo durnumą rodydami 4:3 televizijas svečiams ir
kaimynams. Tuo labiau "oficialus" hd namuose atsirado tik 2006 su
pirmaisiais Bluray/hd-dvd grotuvais, o streaminti tokio dydžio failus
buvo sunkiai įsivaizduojama.