Tema: Re: 4K bla bla ?
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2014-12-13 16:33:29
gal kiek kitu kampu - įvertinimui reikia kalbėti apie 4k projektorių,
nes 4kTV yra per maži :/

O sat kanalai po truputį atsiranda ir jie plis tikrai greičiau nei 3d
kanalai. Žinoma tai priklausys nuo to kiek žmonių turės 4kTV, ką ir
bando ištaisyti gamintojai promindami TV. Todėl jei mano TV ciklas jau
būtų priartėjęs prie tų 10m ribos tikrai galvočiau apie 4kTV tik tam,
kad nesigailėti po poros metų visiems perėjus prie naujo standarto.

2007 pirktą sharpą naudoju kaip antrą TV. FullHD ir viskas ok, tik per
storas (gal 8cm) ir nepalaiko daug formatų USB (vis tiek išorinis
playeris). Nemanau, kad labai suklydau pirkdamas tada.

md pretended :