Tema: Re: Panasonic - Hotel mode
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-03 11:11:18
> ir nėfig įsimylėti brandus (icetomui tai negalioja, nes jam priklauso
> pagal pareigas :D ).

Aš vis tiek, žinok, vis tik rinkčiausi Panasonic telikus ir toliau, nes man
kitų gamintojų telikai nėra taip gerai subalansuoti. Tai meniu toks, kad
koją gali nusilaužti, kol rasi ko reikia; tai parametrų normaliai neišsaugo,
tai IFC f-jos analogiški sprendimai padaryti taip, kad negali rasti
tinkančio kompromiso, kad turėtum l. gerą detalumą, bet tuo pačiu vaizde
neatsirastų video kameros efekto bei lengvai pastebimų klaidų vaizde. Čia
visi šie pastebėjimai iš patirties sukalibruojant skirtingų gamintojų
telikus. Bet man, kaip ir Bronco, TV realiai yra kaip monitorius ir tik
retkarčiais kaip TV.