Tema: Re: Panasonic - Hotel mode
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-02 22:55:36
> Nėra įstatymo, draudžiančio niką pasikeisti.

tu keiti nikus, o mes tave, kaip sakome "на чистую воду"...

> Viskas gerai su tais telikais, tik va man nekokybiškas Panasonic papuolė.
> Nors pažiūrėjus Panasonic CRT, anas tikrai nelabai gražiai rodo, gal jau nuo
> senumo?

tai va ir yra pati baisiausia blogybė, daryti išvadas pagal nykstamai
mažą kiekį apturėtų daiktų...

> Man asmeniškai labiau Samsung patinka.

o man patinka sony... bet ne visi ir ne viskas, kaip ir pas visus
gamintojus - yra gerų ir nenusisekusių dalykų...
Pats gi turėjai viena panasonico kažkokią aiškiai brokuotą CRT ir
tingėjai pasikeisti pagal garantinį, užtat dabar reikia-nereikia
visiems aiškini koks panasonic šūdas ir tau dievas tik samsung...
visi gamintojai, kurie gamina nuo iki, turi šūdo ir gan neblogų dalykų.
ir nėfig įsimylėti brandus (icetomui tai negalioja, nes jam priklauso
pagal pareigas :D ).
jau kažkada sakiau - mylėkite žmones (kitos lyties) ;)