Tema: Re: Panasonic - Hotel mode
Autorius: Sail
Data: 2014-11-26 10:52:48
ST60 jau nepamenu, ar hotel rezimas ijungtas. Palydoviniam imtuve niekur net
neradau hdmi-cec aktyvavimo, reiks paieskoti ar toks yra. Labiausiai
tiketina kad ne.

Pas mane sekmingai dar tarnauja 2006 metu modelis, ten tikrai toks fokusas
yra.

Kaip minejau, kadangi turiu master off jungikli visai aparaturai, tai
nelabai man trukdo. Tiesiog atsimenu, kad teliko isjungt su mechaniniu
jungikliu nepatartina, jei sat imtuvas nebus restartuotas.