Tema: Re: Pratesiant visu megstama plazmu ir LCD tema :)
Autorius: Mooney
Data: 2009-06-11 21:40:05
pradzioje kazka kita rasei - logitechas pats sujungia reikiamus inputus -
viska suprogramuoji kaip reikia. jei net tuo paciu noretumei kita inputa
pakeisti - vienas ar du paspaudimai and distancinio ekrano ir turi kita
inputa - tik esme kokia - kad mirganti ar juoda ekrana rodytu?

jei esi kazkuo nepatenkintas, tai as taves neitikineju - vietoj universalaus
distancinio visada gali nusipirkti dirza su daug kiseniu ivairiems
distanciniams