Tema: Re: Pratesiant visu megstama plazmu ir LCD tema :)
Autorius: Mooney
Data: 2009-06-10 22:57:13
as nesuprantu - nezinai kaip veikia bet nepatenkintas is principo? ar del
visu universaliu distanciniu ar del kurio konkretaus modelio skundiesi? mano
'kolekcijoje' logitech pakeite pioneer, nad, adb, cambridge audio gamintoju
distancinius - nei vienas ju neprilygsta funkcionalumu ir patogumu
logitechui