Tema: Re: Pakalbekim apie 42" Full HD TV (beveik renkuosi)
Autorius: Icetom
Data: 2009-04-23 23:36:38
Pagal tavo paskutinius norus, imi LG 42 arba 47LG7000, kuris yra su IPS
matrica. Input lagas irgi nera didelis ir bus tau isspresta monitoriaus ir
TV problema. Apzvalgos irgi neblogos sio TV. Taip, kad tenkins tavo visus
poreikius. Atkalibravus, dar ir juodos spalvos minima apzvalgose trukuma
issprestum.

Del patogumo naudojant su PK, priklauso nuo to ka veiki su PK.