Tema: Re: Pakalbekim apie 42" Full HD TV (beveik renkuosi)
Autorius: Mooney
Data: 2009-04-22 22:32:24
kas yra geriau tau ir man gali buti skirtingi dalykai. nusistatai kas tau
yra geriau ir eini testuoti - pasiimi savo dvd kuri zinai ir mates keleta
kartu. eini i parde/salona ir prasai kad pajungtu per tinkamas jungtis ir
idetu tavo dvd. dar pries eidamas paieskok internete optimaliu setingu tam
telikui -paprasai distancinio ir pazaidi su nustatymais. idedi dvd ir matai
ar tau tinka vajzdelis ar ne. itakos gali tureti ir apsvietimas, nes
parduotuvese daug dienos svieos lempu ir tai labai skiriasi nuo namu
aplinkos apsvietimo.