Tema: Re: Pakalbekim apie 42" Full HD TV (beveik renkuosi)
Autorius: Unknown
Data: 2009-04-23 00:29:03
"HD medziaga daugiausiai dokumentika domina, filmams manau ypatingos kokybes
nereik ..."

iskart jauciasi, kad sneka zinovas :-D

gal gali paminet SAT kanalu transliuojanciu dokumentika HD ?
o kad filmams kokybes nereikia, tai cia savaime suprantama ... :-D

O jei rimtai - cia jau kazkas teisingai patare - jei neturi $ kokybiskam
LCD, imk plazma ir nekvarsink sau galvos  :-)