Tema: Re: kas labiau eye friendly - LCD ar plasma
Autorius: xkuza
Data: 2009-01-21 14:27:35
mano darbini, lieviausia samson 920nw, nustacius 70 hertzu (suprask ne
native), irgi asarodavo akys. Nes ant crt kuo daugiau - tuo geriau. O cia
tragedija buvo. Atgal i 60 nustaciau, tai nera problemu.

Akis vargina judantis vaizdas. Kuo detalesnis - tuo labiau.
O dar cia klausimas - jau lcd 40" telikas valgo 240-270W energijos, tai
plazma 0.5kW? Paziurek, kiek elektros prisuka :]