Tema: Re: kas labiau eye friendly - LCD ar plasma
Autorius: Joy Division
Data: 2009-01-21 11:56:27
nu tas tai taip..:))

bet matai problema - mazas vaikas visur smirineja ir mamai (na ir man savaitgaliais) kaip ir pabostu visai be TV (kad ir epizodiskai burbuliuojancio) buti.. o dabar turimas CRT na kaip cia pasakius - vaiko nesulaikysi - jis kaip prisuktas vis pro sali prakeblina tarp kitko paliesdamas ekrana ir kruvis vis patraska... o be to kazkada tarp kitko atradau kad elektros instaliacijos ieskiklis CRT telika atrasdavo per 1metra is priekio ir per gerus du metrus is galo (per plytu siena) ir sonus.. tai vat ir norisi ji pasikeisti..