Tema: Re: besilaukianti moteris lektuve
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-28 14:46:53
na, supermamos man ne autoritetas, greičiau iškrypizmas :) ir prie ko čia
jorkšyrai ir terjerai, juk kalba apie vaiką buvo. Apie normalų tėtuką,
išsivysčiusį aukščiau primatų lygio (kuriems beje rūpinimasis palikuoniais
nebūdingas) ir suprantantį būsimą vaiką kaip savo žmonos ir savo dalį.
Nuomonę turėti galima, bet jei imama normalius žmones psichiniais ligoniais
vadinti, tai man tada irgi galima savo nuomonę pasakyti. Man tik keista,
kodėl ta saujelė normalių lietuvių vyrų, vos tik kokiam gaidžiui
užkakariekojus tuoj puola atsiprašinėti ir pasiaiškinėti, kad jie normalūs
:)