Tema: Re: besilaukianti moteris lektuve
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-26 16:01:23
visgi kompleksas taip isteriškai reaguoti į tą pirmo asmens ar kažkątai
vartojimą tokiu atveju atrodo nesveikiau, nei pats to pirmo asmens
vartojimas (kas, beje, bent jau lietuviams yra sava). Ir ne joks čia ne
kompleksas, o tam tikras literatūrinis atspalvis, suteikiamas kalbai
(neatsimenu, kaip ten tas asmens shiftas literatūroje vadinamas). Tai
lietuvių kalbai būdinga kaip "cacalialia", ko irgi daugelyje kitų kalbų
nėra.

Visgi man labai įdomu, kur čia buvo "parašyta", kad tai kompleksas. Esu
tikra, kad tamsta nesupratai, kas IŠ TIKRŲJŲ buvo parašyta :)