Tema: Re: Atostogos jachtoje Graikijoje
Autorius: MumZer
Data: 2016-09-05 23:36:57
On 2016-09-05 22:22, Bronco wrote:

> Jachtoje -1 žmogus yra gerai. Nors mano aprašytu atveju kapitonas ten
> dėl nieko nebuvo kaltas. Ne jis tą nesąmonę suplanavo. Kaip tik
> kapitonas buvo labai malonus ir dirbo taip, jog atidavė visas savo
> jėgas. Bent jau man taip pasirodė.
Kapitonai paprastai tokie ir yra. Nes įpratę.. :)
> Ten tie organizatoriai su savo "suplanuotu maršrutu" nukankino ne tik
> keleivius, bet ir patį kapitoną atsakančiai. Ir bjauriausia, jog
> žadėjo, kad visi tarsimės dėl maršruto demokratiškai, kur plauksim,
> kur lipsim, kada ilsėsimės, kada nardysime ir pan., o įlipus į jachtą
> paaiškėjo, jog nieko jau pakeisti negali, plauksi kaip JIE numatė, nes
> kažkokioje saloje po kažkelių dienų jie suplanavo paimti dar vieną
> žmogų į kompaniją. Na ir varė tenai net naktimis su varikliu, nes vėjo
> ar tai nebuvo, ar tai buvo "neteisingas" :(
Naktiniai plaukimai realiai yra šūduva ir tokių planuose nėr. Nors.. Jei
pasiseka su oru - tai naktį, kai aplink 100km spinduliu nėra jokių
šviesų supranti kaip ryškiai šviečia žvaigždės. Ir vien jų šviesos
užtenka plaukimui.

> Žodžiu, tai buvo bukvaliai pragaras, su keliomis atokvėpio valandomis
> kas vakarą. Na gal po dvi valandas į parą. Kai vakare jie sustodavo ir
> kai jūroje nebūdavo didelio bangavimo, ramiai galėdavai denyje
> pavakarieniaut ir paspoksot į žvaigždėtą dangų.
Na, realiai nepasisekė. Panašu, kad nutiko blogiausia kas gali vienu
metu. Pabandyk kada su pažįstamais, ramesniu maršrutu. :) Čia kaip pirmą
kartą lipant ant maximos dviračio supranti, kad dviračiai - ne tau.. :D

> O paskui vėl užvedamas variklis ir pirmyn... :[ Ir sėdi karščiu
> alsuojančioje kajutėje su uždarytu liuku, nes atidaryti negalima dėl
> bangavimo. Kartą nervai neatlaikė, atidariau. Gavau kibirą jūros
> vandens į lovą. Daugiau nebandžiau.
Dėl tvankumo - išeitis visada yra lipti į kokpitą. Ką visi sėkmingai ir
daro, kai plaukiama. Viduje niekas plaukimo metu praktiškai nesėdi.. Nes
viduje ir supimas labiau veikia (jei veikia) ir nei gaivaus vėjo, nei
vaizdų..

Realiai - užjaučiu :) Ir pilnai suprantu tave.