Tema: Re: Atostogos jachtoje Graikijoje
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-09-05 11:17:30
Po archipelaga plaukiojant tu pavimciojimu paprastaiu nebuna, cia atviros
juros navarotas :) Ka is savo patirties galiu pasakyt - labai reik ziuret
kokia kompanija plaukia, nes realiai 1 durnius gali sugadint atostogas
visiem keliaujantiem. Erdve maza, islipti kai 'viskas uzkniso' negali, to
kuris uzknisa irgi neiskelsi. Turejau tokiu pora plaukimu, po to priimtas
sprendimas keliaut tik su patikrinta kompanija ir jokiu kitu variantu. Su
atsitiktiniais pazytamais, taip sugraibytais per feisbuka - never. Per mazai
atostogu turiu, kad rizikuot susishikt 2 savaites :)
O atostogos jachtoj yra afigiennos, jei tai nera lekimas pagal sudeliota
marsruta, 'nes tik 2 savaitem laiva turim - reik varyt' :)