Tema: Re: Atostogos jachtoje Graikijoje
Autorius: MumZer
Data: 2016-09-05 23:31:42
On 2016-09-05 22:05, Bronco wrote:

> Būtent.
yra pavojus, pritariu

> [...]
> tūnant dvi savaites yra gerokai žiauresnė, nei gyventum kokiose
> palapinėse prie ežero ar kempinge tą patį laiką.
>
> Bloga kompanija (staiga paaiškėja), maža erdvė, nuolatinė tvankuma,
> pastoviai pilni kluzikai šūdo, kurį galima rankinėmis pompomis
> išpumpuoti tik atviroje jūroje, pastovus gėlo vandens taupymas (vanduo
> aplink, o dušas tik "per šventes"), kompromisinis visiems maistas dvi
> savaites, nesutarimai dėl "plaukti toliau ar sustoti ramiai pabūti,
> panardyti" ir t.t. ir pan.. iki begalybės. O naujokams dar gali ir
Kompanija gera. Tvankuma - čia gal plaukei kai už borto +40C ir nėra
vėjo. Kitu atveju - niekas netrukdo sustoti įlankėleje ir pašokinėt į
vandenį :) Dušas - vat nesu tikras kaip graikijoj, bet kroatijoj tai
buvo kiekvienoje marinoje, kiekvieną vakarą (išskyrus kai nakvoji
įlankoj ant buojos). Dėl kompromisinio maisto - nepastebėjom. Gaminom
visi paeiliui ir buvo ir burgeriai, ir plovas ir čili troškiniai, aišku
paskui perėjom ant paprastesnio. Bet niekas netrukdo miesteliuose
atsigriebti. Plius daržovių vaisių prisiperki krante ir žiaumoji :) Dėl
plaukti toliau ar panardyti - niekad nebuvo nesutarimų.  Gal viskas dėl
to, kad jau ne pirmi metai ir visi visų pomėgius ir jūros ligos veidus
pažįsta.

> Į tokią kelionę geriausia vykti jau pastovioms poroms, kurios viena
> kitos draugiją jau prieš tai išbandė bent kiek ilgesnį laiką. Pvz.
> kelionė kartu su palapinėmis bent savaitei, ar koks kelių dienų žygis
> baidarėmis ir pan.. Nes jau kai sulipi į jachtą ir išplauki, vienas
> kitą išbandyti šaukštai po pietų.

Apie žmogų kažkiek galima suvokti susitikus porai valandų kabake
pašnekėt. Ką ir darom.. :)