Tema: Re: Tunisas. Verta?
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-05-14 22:33:46
Respect.
Mes su zmona 2007m liepa/rugpjuti nuomotu motociklu aplekem Tunisa per 4
dienas. Ruosiames dar karta, tik jau taip, kad pati kelione truktu 2
savaites, o gulinejimas papludimyje prie viesbucio - 4 dienas...
Nuostabi salis. Buvau jau 3 kartus ir zinau, kad, jei leis sveikata ir
kisene - grisiu ten vel ir vel... drasus planas (jei pavyks legaliai
susitvarkyt dokumentus) - apsukt pro Libija, Alzyra, Maroka ir siaurine
Atlaso kalnu papede vel grizt i Tunisa. Va cia butu geras "trip"as.