Tema: Re: Tunisas. Verta?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-05-11 21:27:27
Pavadink turka arabu ir tikrai kelione prisiminsi :)

Siaip tai jei nori graziu vaizdu, daug zalumos, kalnu upiu ir t.t. - Turkija
pats tas.
Tunisas - smelis, kuklios palmiu giraites beduinai (dirbtiniai),
kupranugariai, nu zodziu ....
nardyt nei Turkijoj nei Tunise neidomu (tam reikalui Egiptas su Raudonaja
jura israstas :)))   )
Turkijoj is ekskursiju labiausiai patiko Raftingas (plaustais kalnu upe),
pasivezinimas dzipais  po kalnus.
siaip tai pasiziurek kokius kelioniu puslapius, paziurek orus ir pats
nutarsi kur vaziuot, be to Turkijoj aptarnavimo lygis ~2x geresnis nei pas
arabus....na aisku visur isimciu rasi paieskojes...