Tema: Re: Tunisas. Verta?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-05-12 21:50:46
Liepos menesi rekomenduociau Marmario regiona (aplink Dalamano oro uosta)
Antalijoje tokiu laiku yra smarkiai karsciau...
Pernai buvom Fetijoj liepos viduryje, tai max temperatura buvo ~32, vanduuo
~28
Jei domina - buvom Majesty club Tuana & park, smagus viesbutukas, ypac
animatoriai - garantuotai patys geriausi per mano ilga turizmo karjera.....
Be to ten visam Marmario regionui buvo akcija, tai trise (2suauge+6 metu
dukra) savaitei mokejom apie 6000 Ltl All inclusive.