Tema: Re: Autostrada Lenkijoje link Berlyno
Autorius: svyt
Data: 2012-06-06 21:01:52
nu reik ijungt pxuizma, varai paskui paskui traktoriu 20 km, tai normalu,
paskui vietini benzavoza ant 60km/h 70km irgi normalu. veltis i lenkimus ir
nesaugu, ir daug nervu ir mazi prasmes, po 5 km pagausi kita toki pati ir
vistiek vilksies. vaziuoji sau is paskos ir tiek, kuro susitaupo,ir uz tai
prisimeni, kad lenku keliai dar nesaugesni nei lt, ten zuvusiu beveik tiek
pat kiek lt 1000 gyventoju. niekur ten lekdamas nenuleksi. nakti ten isvis
kamikadziu uzsiemimas vaziuot. vat vokieciuos siek tiek leistina sakyciau,
bet tik jei neima miegas.

--
vyt/ /