Tema: Re: Autostrada Lenkijoje link Berlyno
Autorius: ROOTS
Data: 2012-05-31 01:45:42
O man geriausia nakvot Lenkijoj prie DE sienos. Isvis nesiparini del to
varginancio niolikos valandu vaziavimo.
Bet va si karta bandysiu lenksu kirst darbo diena(trec.), tikiuosi pragaro
nebus

"Pi."  wrote in message news:jq4tcc$6lv$1@trimpas.omnitel.net...

mano ~1800km kelione viena karta truko 19.5 val  startuota buvo 3 val
nakties is bruselio.. is kiemo i kiema atvairavau vienas..
kita kelione truko valanda ilgiau.. isvaziavom is vilniaus 13 val.  vienas
neiveikiau.. pora valandu reikejo pabut keleivio vietoj ir pasnausti..
dar kazkada is bru isvarem apie 13 val.. lenkijoj nakvojom  ir tai tik dar
karta isitikinau, kad toks isvykimo laikas nera geras.. puse dienos
prasimali kai tuo tarpu kilometrai suktusi:)
bet cia gal dar priklauso ir nuo to is kur i kur vaziuoji.. DE kelias labai
nuobodus ir migdo, o jei dar ir nuovargis prisideda(cia vaziuojant is
lietuvos).
nuo siuol visada stengiuosi isvaziuoti anksti ryte.. kad ir po keliu valandu
miego, bet sviezia galva ir akim.vaikai 3,4 ar 5  val ryto automobilyje
sekmingai miega.. kai prakrapsto akis po kokiu 5-3 val keliones jau galima
ir apie pusrycius galvot.
o siaip viskas priklauso nuo pacio taves.. peleda/vyturys ir pan..