Tema: Re: Autostrada Lenkijoje link Berlyno
Autorius: Pi.
Data: 2012-05-30 11:32:27
as asmeniskai kelionese automobiliu stengiuosi planuoti isvaziavima anksti
anksti ryte.. nes buni pamiegojes/pailsejes bent kazkiek.. jei isvaziuoji
vakare.. tai visa diena ant koju ir dar kelione pradedi.. man tai kazkaip
keistai ir nepatraukliai skamba.. bet cia turbut kiekvienam reik savaip
daryt:)