Tema: Re: Q. palapin
Autorius: offline
Data: 2009-04-10 10:48:08
"Jurga" <jurgita@prigavau.lt> wrote in message
news:grl0bq$gfe$1@trimpas.omnitel.net...
> Minusas yra tas, kad ji gerokai sveria, pėsčiom į žygį nepasiimsi (na,
> bent jau aš ilgai nepaneščiau), ji viena sveria apie 10 kg, o kur dar kiti
> žygiui reikalingi daiktai...

na 2ia nesvarbus minusas, nes bus nuadojama kelionėms ne pėssčiomis. taigi
svoris nesvarbu. kelionėms pėsąiomis yra kita palapinė.

>Kitas minusas, prie kurio mes tiesiog pripratom, nes kitaip neišeina -
>palyginus sudėtingas ir ilgiau užtrunkantis surinkimas, ji nėra mažutė,
>todėl natūralu, kad surinkimas užtrunka, pirmi kartai buvo sudėtingesni,
>paskui, kai perkandom principą, atsiliekam nuo kitų bendražygių su mažesnėm
>palapinėm apie 5 minutes surenkant išrenkant. Rinkimui reikia dviejų
>žmonių, bet dabar pagalvojau, kad reikalui esant surinkčiau ir pati viena,
>jėgos tik daugiau reikia. Iš kitos pusės turiu pasakyt, kad kaip tokia
>_didelė_ palapinė susirenka ji pakankamai nesudėtingai. Tiek tų neigiamų
> [...]

na šitą irgi jau supratau. nieko nepadarysi, teks prisitiakyt, įgust.

> Pliusai: daaaaug vietos tiek "miegamajame", tiek "svetainėj", ypač dėl tos
> "svetainės" smagu, nes lyjant lietui ten susirinkt gali daug žmonių,
> galima sukrauti daug daiktų, kuriuos reikia apsaugot nuo lietaus, nereikia
> stovėt susilenkus, "miegamajam" klūpant ant kelių virš galvos irgi vietos
> per akis, nereikia lenktis. Na, ir nekalbu apie elementarius dalykus,
> tokius kaip atsparumas drėgmei, ventiliacija ir t.t. - hannah, kiek žinau,
> kokybiškus daiktus gamina.

vat šitie pliusai ir vilioj. o hannah yra būtent vienas iš gerų daiktų
gamintojų.. bet yra dar alternatyvų :) reiks apžėt kas pigiau gausisi :)