Tema: Re: Q. palapin
Autorius: skaitytojas
Data: 2009-04-08 08:57:05
Senukuose ieskok. Siaip Pagal paveiksliuka tai panasus i Taranto 500.
Uzmeciau aki, tai matmenimis netgi didesne nei tavo issirinkta. O mano
pamineta tai pernai pirkom Senukuose uz labai nebloga kaina, gal 350Lt?
Viena karta naudojom prie ezero. Nera ten tas prieangis toks didelis, kaip
pagal ismatavimus atrodytu. Nesedjom tame prieangyje, bet 4> zmoniu
komfortiskai, manau, nesusestu. Esme ta kad prieangio forma tai nera kubas,
kas kad apacioje plotis tarkim 2 metrai, i virsu tai gi siaureja stipriai.
Ir siaip nematau reikalo prieangyje sedet. Po atviru dangum medzio seselyje
zymiai smagiau. Na arba po pavesine/tentu.