Tema: Re: Q. palapin
Autorius: Jurga
Data: 2009-04-09 17:22:50
Minusas yra tas, kad ji gerokai sveria, pėsčiom į žygį nepasiimsi (na, bent jau aš ilgai nepaneščiau), ji viena sveria apie 10 kg, o kur dar kiti žygiui reikalingi daiktai... Kitas minusas, prie kurio mes tiesiog pripratom, nes kitaip neišeina - palyginus sudėtingas ir ilgiau užtrunkantis surinkimas, ji nėra mažutė, todėl natūralu, kad surinkimas užtrunka, pirmi kartai buvo sudėtingesni, paskui, kai perkandom principą, atsiliekam nuo kitų bendražygių su mažesnėm palapinėm apie 5 minutes surenkant išrenkant. Rinkimui reikia dviejų žmonių, bet dabar pagalvojau, kad reikalui esant surinkčiau ir pati viena, jėgos tik daugiau reikia. Iš kitos pusės turiu pasakyt, kad kaip tokia _didelė_ palapinė susirenka ji pakankamai nesudėtingai. Tiek tų neigiamų niuansų.
Pliusai: daaaaug vietos tiek "miegamajame", tiek "svetainėj", ypač dėl tos "svetainės" smagu, nes lyjant lietui ten susirinkt gali daug žmonių, galima sukrauti daug daiktų, kuriuos reikia apsaugot nuo lietaus, nereikia stovėt susilenkus, "miegamajam" klūpant ant kelių virš galvos irgi vietos per akis, nereikia lenktis. Na, ir nekalbu apie elementarius dalykus, tokius kaip atsparumas drėgmei, ventiliacija ir t.t. - hannah, kiek žinau, kokybiškus daiktus gamina.