Tema: Re: Ar yra Kroatijoj normaliu papludymiu
Autorius: Kranas
Data: 2009-04-07 14:11:28
Nereikia nusisneketi apie 10m iki kelio link Viganj. Kelias link Viganj
priarteja prie juros tik pravaziavus praktiskai visa miesteli, jau uz
posukio link uosto. Ar zinai apie toki Trstenica papludymi? Snekejau butent
apie ji. Nuo jo iki to kelio reikia pakilti i kalna, o po to dar 50-100m iki
kelio nueiti.

Divnoj, kaip ir rasiau, yra ir zvyro, ir smelio. Nzn, gal ten ta smeli
uzveza (bet labai abejoju), nes kai buvau, smelis buvo nuostabus, o zmoniu
buvo labai mazai. Buvome rugpjucio pirmas dvi savaites.