Tema: Re: Ar yra Kroatijoj normaliu papludymiu
Autorius: toots
Data: 2009-04-06 15:06:40
nera ten smelio, nera ir viskas. Buna "atseit" smelis nuotraukose, bet is
tikro smulkus akmenys (pvz paieskok Divna pliazo nuotrauku). Tik nesuprantu
ko akmenys blogai ? tada jau i Palanga geriau vaziuot. Po akmenim gyvena
krabai, zuvytes, etc, kas vaikam labai idomu gaudyt ir pan. Maniskai pasieme
kibiriuka dingdavo porai val tu padaru gaudyt, ta prasme kapstosi aplink
krabu ieskodami net ganyti nereikia - uzsiemimas visai dienai, jokiu
zirzimu.