Tema: Re: Ar yra Kroatijoj normaliu papludymiu
Autorius: Kranas
Data: 2009-04-07 09:21:11
http://www.croatia-beaches.com/sandy/best_sand_beach_croatia.htm

Orebic miestelyje tikrai yra smelio. Cia paminetame Divna papludymyje yra
tikro smelio. Ir tame, ir kitame dalis papludymio akmenukai, o kita dalis
smelis. Ir ne smulkus zvyras, o tikras smelis. Pats buvau ir voliojausi ne
viena diena. Siemet vel busiu :)
Kadangi tenais uzpernai buvau su mazais vaikais (abiem nebuvo 4 metu), tai
galiu pasakyti, kad jiems tinka puikiai. Bet taip pat drasiai galiu
pasakyti, kad ir smulkus zvyriukas jiems puikiai tinka, nes pernai
poilsiavome butent smulkaus zvyro papludymyje ir vaikams buvo tik vienas
minusiukas - sunku buvo ka nors idomaus pastatyti ir zvyro :)