Tema: Re: kaip pigiausiai pasiekti Zeneva?
Autorius: alm
Data: 2011-03-26 20:18:18
2011.03.26 19:21, 70005 rašė:
> O kaip skaičiuoti, jei skrendi laisvalaikiu? Man, pavyzdžiui, asmeninis
> laikas nepalyginamai vertingesnis už darbinį.
>
> Galiausiai ne viskas pinigais matuojama - yra ir minėtas laikas bei
> patogumas. Nes kokiu mikriuku kartu su girtais perekūpais galbūt išeitų
> pigiausiai litų prasme.

Nu tai kiekvienam savo. Vieni nori kuo greičiau nusigaut į tikslą, o
kitiems ir pats procesas malonus. Aš tikrai rinkčiaus 4 valandas važiuot
traukiniu (už akcijinius 19 eurų) nuo Milano iki Ženevos dėl kalnų
vaizdų, nes man tai būtų įdomiau nei vien tik nuskrist tiesiai (t.y. per
Rygą) kur reikia. Nes jei gaila laiko kelionei, tai daugiausia jo
susitaupo iš vis niekur nekeliaujant.