Tema: Re: kaip pigiausiai pasiekti Zeneva?
Autorius: Raimis
Data: 2011-03-26 16:07:34
Taip, iki Ženevos ir be  didelio lagamino, niekaip. Turbut sumuštinių
prisikrausi? Negi neužtenka rankinio bagažo 10 kg.
Laikas pinigai tuo atveju, jei per tas prarastas valandas tarp skrydžių
būtum uždirbęs kainos skirtumą, t.y. 600- apie  200= 400 lt, tai tuomet
taip, reikia skristi tiesiai su airbaltiku.
Bet žmogus klausė, kaip pigiausiai nusigauti, o ne kaip brangiausiai.