Tema: Re: kaip pigiausiai pasiekti Zeneva?
Autorius: 70005
Data: 2011-03-26 19:21:14
"Raimis" <rzp@xxx.lt> wrote in message
news:imkrv6$h37$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip, iki Ženevos ir be  didelio lagamino, niekaip. Turbut sumuštinių
> prisikrausi? Negi neužtenka rankinio bagažo 10 kg.

Kodėl manai, kad visi turi gyventi taip kaip tu?

> Laikas pinigai tuo atveju, jei per tas prarastas valandas tarp skrydžių
> būtum uždirbęs kainos skirtumą, t.y. 600- apie  200= 400 lt, tai tuomet
> taip, reikia skristi tiesiai su airbaltiku.

Tiesiog visiems gyvenimo atvejams tinkantis vertinimo būdas:) Lietuvių
varguoliai bando žaisti turtuolius:)
O kaip skaičiuoti, jei skrendi laisvalaikiu? Man, pavyzdžiui, asmeninis
laikas nepalyginamai vertingesnis už darbinį.

> Bet žmogus klausė, kaip pigiausiai nusigauti, o ne kaip brangiausiai.

Jei viskas vyks sėkmingai, gal 5-6 skrydžiai ir išeis pigiau už 2. Bet kilus
nesklandumams (o jie šiais laikais nereti, kaip galėjote girdėti) pigiausias
variantas gali tapti brangiausiu.

Galiausiai ne viskas pinigais matuojama - yra ir minėtas laikas bei
patogumas. Nes kokiu mikriuku kartu su girtais perekūpais galbūt išeitų
pigiausiai litų prasme.