Tema: Re: Kelios dienos Lanzarotes saloje
Autorius: liutukas
Data: 2011-01-12 11:54:56
Su tokia masina niekur kitur nenuvaziuosi tik keliais, o keliai geri, duobiu nera. Cia daugiau turetu rupeti ar neivaziuosi i kanors
ir ar tau neivaziuos. Visuose nuomose yra fransize draudimui, vietoj kai imsi masina pasiklausk kokia ji. Jeigu neimsi pilno
draudimo, tai rezervuos fransizes suma korteleje, o kada grazins nezinau. Gali buti kad atiduodant masina net i ja nepaziures, o
patikrinus ir radus bedu, pasiliks nuo fransizes suma remontui. Kai mes pasiemem masina, galinis buferis buvo subraizytas, kazkur
nubraukta. O kaip irodyti kad kaltas ne tu. Reiketu pasiimant masina tada pasidaryti jos foto visus defektus ir pateikti prie
langelio kad nesikabinetu po to. O kad butu ramiau, pasiimi draudima be fransizes :D
Bookingas nepasakys nieko apie nuolaida, jas daro ne jie o tas kas nuomuoja masinas. Pasiziurek atidziau linka pire viesbucio
rezervacijos i masinos nuoma, itariu jis bus su papildomu raudziu-skaiciu rinkinuku. Pagal tai gali buti jog tame puslapyje
automatiskai paskaiciuojama nuolaida. Paprasciausiai reikia Ju puslapyje reklamuojamu nuomos punktu perziureti butent tos markes
auto kaina ir palyginti.
Orouoste niekur nepavaiksciosi, visi nuomos punktai yra laukiamojoj salej vienas salia kito. Ju ten gal 5, gaila kad nenufotkinau.
Bet manau isankstinis rezervavimas yra geriau, nes nuskridus paaiskes kad tas modelis rezervuotis ir yra like tik brangesnes.