Tema: Re: Kelios dienos Lanzarotes saloje
Autorius: rytisas
Data: 2011-01-12 01:03:28
> liutukasCitata:

> Booking man dave masinos nuoma per www.carhire3000.ie
> Paprastai duotame linke buna kodas, su kuriuo isivaizduoju kad
atitinkamai paskaiciuojama ir nuolaida nei einant tiesiogiai...
> Bookinimui pasiulytas papildomas draudimas pasirode brangokas ir
neiskaiciuotos padangos, tai neemem, o prie langelio Hertz pasiule
pilnai nuo visko, tai kad butu ramiau, pasiemem papildimai ir ten pat
susimokejom.
> Dar vienas is pigesniu nuomu yra
http://www.arcarhire.com/car-hire/car-hire.php

Dėkui tau už atsakymus, o pats tik dabar prisiruošiau atsakyt.
Jau užsiprenumeravau mašiniuką (7d. Citroen C2 už 90 EUR; esam
dviese - tilpsim!) iš arcarhire.com. Porą dienų laiks nuo laiko
pabrauzinus keletą rastų nuomotojų (6-7), ARcarhire siūlomos
mašinos buvo vienos pigiausių. Nors... mašinų modeliai pas visus
skiriasi. Ir pas vienus, ir pas kitus tos pat klasės mašinų yra ir
daug brangesnių, ir daug pigesnių :lol:  Panaršai ir randi, nors
manau, kad dabar, nesezono metu, turbūt geriausia oro uoste
pasivaikščioti, pasiklausinėti, ir rasi ko tik norėsi.
Taip pat ARcarhire neprašė rezervacijos metu iškart susimokėt
internetu. Bandžiau per kelis - dauguma (taip pat ir carhire3000)
nori pinigų "pirmyn" :(
Įdomiausia yra su Booking.com'u. Aš taip pat radau jų atsiųstame
viešbučio užsakymo patvirtinimo emaile nuorodą į carhire3000, bet
jokių specialių kainų sekant ta nuoroda nebuvo. Parašiau
Booking'ui emailą, klausdamas, ar jie netaiko specialių vaucherių
nuomojantis automobilį, einant per jų tinklapį, tai gavau
atsakymą, kad NEUŽSIIMA niekuo kitu, tik gyvenamu plotu. O dėl
nuolaidų man reiktų kreiptis į rezervuotą viešbutį... :roll:
Dar dėl draudimo. Tiek mano rezervuota mašina ir kitos mašinos
ARcarhire, tiek dauguma mašinų pas kitus visai nebrangius nuomotojus
www.rhinocarhire.com yra iš karto su visiais draudimais ir su no
excess! Rhino dar prideda nemokamą pagalbą kelyje. Tačiau NEI
VIENAS neiskaiciuoja padangų, ratlankių ir dugno... Turbūt teks
tiesiai prie nuomos langelio paklaust, kiek tai papildomai kainuos.
Nors, kaip pats manai, kiek yra būtinas (dėl ramybės?) tas padangų
įskaičiavimas? Nevažiuojant off-roud'ais turbūt ne daugiau
pavojų, nei Lietuvoje...
------
siųsta iš http://forum.followtheroad.com/