Tema: Re: Kelios dienos Lanzarotes saloje
Autorius: Povilas
Data: 2010-12-10 22:11:26
Kazkaip labai jau sudetingai skamba.Bet uz pastangas padeti esu dekingas!

"liutukas"  wrote in message news:idsoi1$j4u$1@trimpas.omnitel.net...

Su tenerife sunkiau, vien ryanair nesigauna skrydis be nakvynes. Nebent
bandyti kombinuoti su easyjet arba wizair.
As turiu tik ryanair skrydzius, galiu parasyti reisus, issirenki sau
tinkamiausia ir toliau lauki tik geru kainu ir pirkti. Galiu
RSS linka duot tai ant outlook ar igoogle ar dar kokio rss programeles
galesi pats stebeti kainu pokyti. Tokiu atveju tik reikia
nusistatyti savo kaina uz kiek nori pirkti ir viskas. Pasiziuri kokios
maziausio buna kainos atitinkamu skrydziu ir turi orentacija
kioka turetu buti suma.