Tema: Re: Kelione nuo vasario iki kovo vid.???
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-01-06 23:51:55
populiarint :)
...galėtų jie man komisinius mokėt, scūkos :D vieną kart per juos pabandėm, būtent kovą pernai, viskas super gavosi (nu, mes ne iš tų, kurie niurzga dėl smulkmenų) ir su patįikimumu ir organizavimu ir atsikaitymu, tai ir tiek.
o JOnui - jei nori kiek po palme padrybsot ir jūron įsimerkt - kovo mėn Viduržemio jūros pakrantės tam dar netinka

--
'(oo)'