Tema: Re: Q: Kelione nuo vasario iki kovo vid.???
Autorius: Leo
Data: 2009-12-29 16:51:31
JOnas wrote:
> Sveiki, Mielieji,
>
> kur rekomenduotumete pailseti nuo vasario vid iki kovo vid (tame tarpe)
> 7-14d?
> Mintis sukasi apie Turkija, Egipta, neatsisakau minties ir i Ispanija. Nesu
> ten buves. O viesbuciu kainos, anot judek.lt, regis pagal mano kisene.
>
> Pasidalinkite savo "nepiktomis" mintimis. Ka rekomenduotumete?
>
> Aciu labai.

Manau, jog neblobai butu, jeigu nuvyktumet i Egipta.Siemet visai
neblogos kainos.Hurgadoje visada pigiau nei Sarm El
Seiche.Mes dazniusia vystame i pastaraji kurorta,jis jaukesnis.O toliau
pagal norus- vieni guli prie juros, kiti vyksta i ivairias
ekskursijas,-pasirinkimas nemazas.I Turkija geriau vykti bent vasaros
pradzioje.