Tema: Re: Kelione nuo vasario iki kovo vid.???
Autorius: keptuve
Data: 2009-12-29 20:38:47
pirkau per lenku kelioniu agentura "kelialapi" - t.y.
skrydis+viesbutis+maistas (cia, kas minejau, kainavo 1000 lt/zmogui). Va
toks variantas buvo:
http://www.itaka.pl/wczasy/madera/hotel_dom_pedro_garajau_1750.php Netoli
Funchal, pro balkona vandenynas matesi:)

Tada isnuomavau masina ten po 72 lt/para ir ismaisiau visa sala. Sala
nedidele, ispudinga, pamatyti tikrai yra ka.

Va siokios tokios foto su megejisku fotiku:
http://picasaweb.google.lt/ingulia99/Madeira2009Gruodis?authkey=Gv1sRgCLDpubP3vaCfVw