Tema: Re: Pragyvenimas Italijoje/Ispanijoje..
Autorius: Mudyla
Data: 2009-11-02 12:00:03
Dekui gerasis zmogau.. :) Gali buti kad ir prasysiu pagalbos. Planuoju
isvaryti pavasari, tai dar kaip ir anksti ieskoti buto, bet va info bandau
susirinkti po truputi.
O ispanu kalbos man tik tam ir reikia kad buta susirasti, visa kita
susitvarkysiu. :) Siemet kai buvau tai nustebau kad rusiskai buvo su jais
lengviau susisneketi nei angliskai. Turbut rusai okupave tas vietas. :)