Tema: Re: Pragyvenimas Italijoje/Ispanijoje..
Autorius: Mudyla
Data: 2009-10-28 18:18:35
Tikrai nenoriu gyventi dideliuose miestuose, o mazdaug 200 tuks. gyventoju.
Pernai buvau Sicilijoje, o siemet buvau Barcelonoje, Tarragonoje, ir
aplinkiniuose mazesniuose miesteliuose, tai vat Tarragona butu tai ko
mazdaug noreciau. Galbut bus galimybe dirbti nuotoliniu budu, tai galvoju
kazkiek menesiu praleisti kazkurioje is siu saliu ir bandau suskaiciuoti
kiek reiketu tureti litu prie lietuviskos algos, kad butu galima normaliai
pagyventi. :)