Tema: Re: Pragyvenimas Italijoje/Ispanijoje..
Autorius: cakalis
Data: 2009-10-30 19:09:19
agentura paprastai paima pirmo menesio nuomos kaina is taves  + nepamirsk
uzstato. Taigi jei imsi ka nors uz 500eu, tai sumokesi : 500eu agenturai uz
paslauga + 500eu einamas menuo + 1000 ar 1500eu uzstatas (paprastai 2-3
menesiu dydzio) kuri grazins nuomos pabaigoje, jei priduosi buta be
nuostoliu. taigi pradziai 2000-2500eu.
vat ka daryti be ispanu kalbos ir dar pietuose - nepatarsiu :(. itariu, kad
lups kaip is anglo ar olando, bet cia niekuo padeti negaliu.
jei reikes kokios pagalbos su vertimu kokio vieno kito skelbimo padesiu (bet
ne simtais), siusk cakalis@gmail.com
cakalis