Tema: Re: lektuvo biletai: ka nors praleidau?
Autorius: padugne
Data: 2009-10-15 10:11:02
On Thu, 15 Oct 2009 01:29:10 +0300, Ričardas Čepas wrote:

> Neturi paprastai deja.  Net nežinau už ką reiktų į teismą paduoti dėl
> tokios teisės nebuvimo.

Tokiam ryanaire - drasiai, 15 dienu. Kita vertus, atostogose dauguma
keleiviu neturi interneto, ipac su printeriu tam kad atspausdint boarding
carda. Todel checkininasi gerokai is anksto, dar pries kelione pirmyn.

> Būna ir atskiros eilės prie checkin, ir prie boarding.  Tai padarius
> checkin iš anksto, laiko susitaupo.

Nelabai, nes chechkinas paprastai pasibaigia su atsarga, kad butinai
spetum i boardinga. Artvarius seip gali buti nustebintas kokios nors
netiketos eiles prie security checkpointo.

> Bet tai žinok, būna, kad sėdi lėktuve, ir praneša, va kažkoks eilnis
> keleivis įsiregistravo, bet užstrigo kažkur security ar dar biesas žino
> kokiam punkte, ir mes jo šiek tiek palauksim.

Tai liuks. Butent tai ir yra geris, ipac jei tu esi butent tas keleivis.
Pvz prahoje persedant i lektuva zmones chroniskai nespeja per apsauga.

O dabar isivaizduok, koks nors birbyne isichekinino pries 2 savaites ir
visai nepasirodo? Juk stiuardeses taigi nezino ar jis fiziskai jau
aerouoste ar seip persigalvojo. Laukt 5 minutes, ar nelaukt?

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?