Tema: Re: lektuvo biletai: ka nors praleidau?
Autorius: padugne
Data: 2009-10-14 23:31:51
On Wed, 14 Oct 2009 19:02:14 +0300, Ričardas Čepas wrote:

> Jei žmogus patvirtiną išskridimą prieš 24 val., tai ne taip jau mažai
> šansų, kad jis ir skris.  Bagažas mano kuklia nuomone yra atskiras

O jei patvirtina pries 360 val? Juk turi pilna teise.

> procesas.  Anksčiau atvykti jie ir taip privalo, neatvyks neįleis ir
> tiek, o kai darbuotojas "rankomis" regitruoja, tai juk irgi jo darbo
> laikas gaištamas.

Zinoma kad privalo, bet dauguma zmoniu nera racionalios butybes.
"Atvariau anksciausiai (pries valanda), papuoliau eilen prie checkpunkto
ir nespejau. O tie sukos nepalauke.".

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?