Tema: Re: Bratislava
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-10-06 23:47:27
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:haf9jj$m09$1@trimpas.omnitel.net...
> Tas visą laiką, tai nuo kada?
Jau netoli desimt metu beveik kasmet vazineju po slovakije, tik, va ,
nemokamu greitkeliu niekaip nepamenu.....

Prieš kelis metus važinėjau automagistralėmis, pernai važinėjau - nieko
nežinojau, niekas neprašė ir nieko nemokėjau. O dėl tų kelių, tai visos
Slovakijos neišvažinėjau, daugiausa šiaurinę, kur kalnų yra. Visur kelio
danga buvo beveik ideali.

O i kamscius nesi ivaziaves? Kai kelione netiketai pailgeja kokiom 3-4
valandom? Ar paskui kokia fura, vaziuojancia 50km/h tenka sekti 20-30km, nes
kelias tiek vinguotas, kad niekas nerizikuoja lenkti ir tokiu greiciu
vaziuoja kilometrines kolonos....  Keli keliai palei aukstuosius tatrus,
kuriais vazineja daugumoje tik turistai, nera rodiklis....
Audrius K.
P.S. simet  nuo Vienos link lenkijos pabandziau per slovakija, ir dar karta
isitikinau, kad artimiausia desimtmeti kelias per cekija bus dar gerokai
geresnis ir greitesnis....  Uztenka man tu slovakijos keliu , kai sugalvoju
aukstuosius tatrus pasiekti.....

Tiesa, pernai važiuodamas naktį pataikiau į remontuojamą kelią. Bet
remontuojamo kelio nevadinčiau blogu. O šiaip, kadangi į Rytus nevažinėju,
tai blogesni keliai nei Lietuvoje pagal mane yra tik Latvijoje. Kai kurie
nepatenkinti Lenkijos keliais, bet ten pagrindinė problema - daug
intensyvesnis eismas, o kelių dangos visumoje lyg ir geresnės nei Lietuvoje.
Pagrindinis vairavimo Lietuvoje privalumas (jau nekalbant apie Latviją ar
Estiją) - kad keliuose labai mažai automobilių.