Tema: Re: Bratislava
Autorius: RaR
Data: 2009-10-06 15:42:35
Pernai kaip tik pervažiavau tą ilgiausią mokamą atkarpą nuo Bratislavos iki Žilinos, bet kadangi nežinojau kad mokama, tai nepirkau lipduko. Kadangi važiavau naktį per stiproką lietų, tai ta atkarpa pravertė. O šiaip daugumoje šalia raudonų yra tie žali keliai, kurie nors ir ne automagistralės, bet tikrai neblogi. Tie smulkesni daugumoje irgi visai nieko.
Pernai Šveicarijoje pirkau lipduka - ten yra tik metiniai, atrodo, 80 frankų. Bet kitą kartą nepirksiu. Ne tiek gaila pinigų, kiek tos automagistralės turistaujant ten nereikalingos. Vistiek įdomiausi keliai ir įdomiausios vietos privažiuojamos nemokamais keliais, kurie visi yra puikūs. Mokami keliai, aisšku, praverčia, kai skubi ir važiuoji tranzitu, pvz. Lenkijoje.