Tema: Re: Bratislava
Autorius: RaR
Data: 2009-10-06 14:27:47
Tas visą laiką, tai nuo kada? Prieš kelis metus važinėjau automagistralėmis, pernai važinėjau - nieko nežinojau, niekas neprašė ir nieko nemokėjau. O dėl tų kelių, tai visos Slovakijos neišvažinėjau, daugiausa šiaurinę, kur kalnų yra. Visur kelio danga buvo beveik ideali. Tiesa, pernai važiuodamas naktį pataikiau į remontuojamą kelią. Bet remontuojamo kelio nevadinčiau blogu. O šiaip, kadangi į Rytus nevažinėju, tai blogesni keliai nei Lietuvoje pagal mane yra tik Latvijoje. Kai kurie nepatenkinti Lenkijos keliais, bet ten pagrindinė problema - daug intensyvesnis eismas, o kelių dangos visumoje lyg ir geresnės nei Lietuvoje. Pagrindinis vairavimo Lietuvoje privalumas (jau nekalbant apie Latviją ar Estiją) - kad keliuose labai mažai automobilių.