Tema: Re: plapines
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-28 11:28:19
:)
va del to ir pirkau, nes jau uzkniso keturpesciam sulysti i palapine, o dar kai lietus lyja- tai nei slapius batus ant lietauis lauke nusiauti, nei su purvinais batai lysti tiesiai ant ciuzinio.
zodziu teisinga labai mintis, kad palapine turi buti minimum 1 "vieta" didesne nei joje bus zmogeliuku, beigi butina bent su minimaliu prieangiu.