Tema: Re: plapines
Autorius: st
Data: 2009-07-28 10:19:54
yep, turiu rodos torino 4l, ar kazkaip panasiai, jau kelinti metai naudoju
kelis kart per metus kempinguose, kelis kart lietaus buve, be problemu.
pliusas kad auksta, ir daiktai telpa ir viduj, o dalis ir prieangyje (
sumetam kedutes nakciai, viena kita pintine). dviese dazniausiai keliaujam,
tai isimete 20cm aukscio pripuciama ciuzini, issimiegam kaip namie :) jau
net nesinori lysti i mazas palapkes be prieangiu, ir kur normaliai atsistoti
neiseina.