Tema: Re: plapines
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-27 11:12:32
:)
o kas sake kad easy camp palapines blogos?
IMHO labai normalios.
naudojau dviviete, atlaike gan stipru veja irgi lietu per nakti, vat dabar per akcija kaip tik isigijau easy camp "torino" keturviete (dvivieteje 2 zm ir dideliam ciuziniui ankstoka- ciuzinys kaip tik lenda i vsio, daigtu ner kur pasideti, prieangio nera), manau man ji tarnaus ilgai ir tikrai atidirbs kiekviena lita is tu 159 sumoketu:)