Tema: Re: Saremos sala Estijoje
Autorius: Paulius
Data: 2009-06-18 08:14:51
Pernai birzelio pabaigoje mes su 2 metu bambliu vaziavom i Slovakija. Novy Smokovec'e issinuomavom buta savaitei ir labai fainiai pasibuvom. Del vaiko jokiu problemu nebuvo - isvaziavom is Vilniaus 3 nakties, o visai neskubant apie 19 val jau buvom vietoje. Dali keliones mazius pramiegojo, paskui Lenkijoje per pietus buvom sustoje kazkokiame etnografiniame parke (ale Rumsiskes) uz Kielce miesto - ten valandziuke pasivaiksciojom, kad kelione neprailgtu,  o paskui pora valandu vaiko pietu miegas ir jau kalnai horizonte:).
O pacioje Slovakijoje tai visas dienas buvo ka veikt ir bent jau maniskiui ta veikla labai patiko - kilimas i kalnus vagoneliais, urvu lankymas (mazius iki siol svaigsta kaip jam patiko tie akmeniniai "grybai"), Spis pilies "sturmas", mini Zoo prie Hotel Hubert, Poprado aquaparkas...
Vienintelis minusas (bent jau mano antrajai pusei) - nera juros.
Na ir kiek girdejau siemet kainos pakile, nes pernai tai isleidom ne daugiau nei saveite butumem prabuve Palangoje.